Du är min hjälte för du vågar vara rak

2009-01-27 - 20:47:52
Hej vänner,

Det var egentligen meningen att jag skulle publicera ett perfekt inlägg för några dagar sen, men då laggade hela internet och det fanns INGEN backup på inlägget jag skrivit, och då tappar jag alltid sugen totalt.



I alla fall så har det hänt en hel del bra, i alla fall förra veckan:
  • Mitt band Indie Crackers har anmält sig till Musik direkt (och denna gång fått anmälan bekräftad). Och eftersom våran anmälan kom bort på vägen första gången vi anmälde oss så tog det längre tid än vi trodde, vilket resulterade i att vi hamnade i en deltävling i Enköping. Där tävlar vi antingen lördag den 28/2 eller söndagen den 1/3, återkommer med ett datum när jag vet mer.
  • Vi håller på och bestämmer ett datum med cafét Grand i Uppsala om en spelning där, återkommer med datum.
  • Jag har (för snart två veckor sen) varit och tittat på InfoKomp Gymnasiet som ligger på vackra Kasernhöjden i Karlstad, och jag blev så jävla In looooove med den skolan. Tror verkligen att jag skulle trivas där. Imorgon ska jag anyway få hjälp med att skicka in mina ansökningar.


Där emot så kan det bli betydligt tyngre nästa vecka, då vi börjar med dom nationella proven i svenska, kill me.
Om en kvart börjar Andra Avenyn, tagga!


Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0