Jag är kär i en ängel

2009-01-15 - 20:57:43
Men fan det suger ju..

Igår va Indiecrackers på Grand, dock var det inte vi som spelade. Vi va och checkade Over and out (reklaaaaam), alltså Daniels band, mycket bra måste jag säga, och inte bara för att vissa personer va lite mys att titta på, hhaah.

 


Imorgon bär det av till Kil igen, ska på öppet hus på Infokomp på lördag, och kanske på Tingvalla/Sundsta på måndag, vilket betyder att jag ska ta ledigt på måndag, gött. Sen blir det väl antagligen hockey på lördag också.
Jag har absolut inget att uttala mig om här längre, vi ska åka direkt efter skolan imorgon och jag har inte ens börjat packa än, jag måste vara stressad när jag packar, annars är det bara onödigt på nått vis för min del.

Huvudvärk har jag också, kommer fan inte komma någon vart i den här jävla utredningen eftersom min sjukgymnast skulle hört av sig den 9 december, och inte har gjort det än.

Känner mig en smula bortglömd av dom flesta.
Postat av: Lina

snygga killar ju!

2009-01-17 - 14:48:52
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0