Jag gick ensam, och jag har aldrig känt mig så förföljd som nu

2009-01-31 - 22:54:17
Hej,

Ja nu var det äntligen slut på det överskattade underhållsningsprogrammet Körslaget. Tyckte det va bra förr, men nu känns det bara mer och mer som att svenska folket sympati röstar och röstar på dom som är snyggast. Och vad jag tyckte om "Team Hanna" (som för övrigt vann) ska vi tala tyst om, huuh.
Ska inte trötta ut er med mitt gnäll.



Dagen har varit rätt lugn, följde med mamma och pappa in till stan för att titta på kök. Måste peppa dom som fan nu, det blir ju aldrig av! Anyways, så TITTADE dom bara, och hittade många fina, och som alltid åker vi hem utan att ha träffat någon som kan rita upp vårat kök och visa hur det skulle se ut med dom luckorna dom vill ha osv... Det kommer aldrig bli något kök.


Har sett ut på detta viset dagen till ära. Mitt nya favvo-plagg spets-tröjjan åkte på! Mums.

Uppdaterar senare, ska visa er något som jag SKA ha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0