Nytt år.

2009-01-10 - 23:02:09
Ja det har hänt väldigt mycket sen sist.
Det har hunnit vara jul och nyår, jag har fått julklapparna och jag har även gett. Nyår tillsammans med lite nytt folk var underbart, i Alunda är det mesta dels skvaller numera, ofta en massa skitsnack.
Jag har även hunnit spela wii för första gången i mitt liv, tagit halsprov och blodprov, haft feber och nackspärr. Varit på hockey och även hunnit med lite träningscykling. Jag har haft ett underbart lov. Kom hem samma dag som vi började skolan (eftersom jag var sjuk kunde jag inte åka hem dagen innan).

Men nu är det back to hell igen, känns väldigt tungt att veta att man har en låång vårtermin kvar, sen börjar vi på ny kula igen; gymnasiet.
Det känns verkligen som att alla bara väntar på att jag ska banga att flytta, alla frågar om jag verkligen tänker flytta och stå för vad jag har sagt, och speciellt undrar dom vad mina föräldrar tycker. Men helt ärligt säger dom inget, dom vet att det är lönlöst att argumentera emot. Jag vill vara självständig och inte bo hemma med lilla mamma tills jag blir 35 som så många andra. Jag vill fan ut i världen (okej Värmland är kanske inte så mycket att se) men jag vill lära mig att vara själv, och framförallt klara mig själv. Syftet med att komma bort och få egen lägenhet om 2 år är inte att jag ska börja leva något jävla highlife, jag är faktiskt smartare än så, även om det är svårt att tro.

Nu har jag officiellt startat upp bloggen igen, har skutit upp alla mina inlägg jag har tänkt att skriva för att jag inte har gjort det på så länge, men nu börjar vi om, nytt år babes, 2009!

Night.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0