This must be fake

2009-01-28 - 16:08:40
Hallå?

Idag har jag gjort mina jävla val till gymnasiet, och när jag satt där och la till skola efter skola så började det kännas som att jag har varit lite för optimistisk, jag känner mig ganska säker på att jag kommer hamna i Uppsala/Gimo istället och aldrig ta mig ur den här skiten.
Känns bra att ha det gjort, men nu måste jag formulera dessa särskilda skäl också, och det kan ju bli ett helvette.

Försöker nu få kontakt med dom som ska med på bio på fredag, jag, Ida, Sarah, Jakob och Martin (eventuellt Daniel) ska gå och se premiären av I taket lyser stjärnorna, som är baserad på en bok som i alla fall Ida och jag läst ett par hundra gånger.


Nu har jag klämt i mig tre bullar, gosh.. Varför?
Ska försöka hinna få i mig nåt som är lite mer likt mat också innan pappa kommer hem, jag pallar inte hans mat ikväll (eftersom mamma jobbar kväll, jippie).

Keep dreaming!
Postat av: clara

jag jag drog i mig choklad när jag kom hem

rip claras nyttiga linje

2009-01-28 - 17:13:23
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0