Ammunitionen tog slut till sist.

2009-03-17 - 16:10:59
Hej vänner.

Kan väl inte säga att starten på den här veckan inte har varit överdrivet bra. Som vanligt kan jag inte sätta fingret precis på vad det är, och när jag väl vet vad det är, och berättar det för någon får jag bara simpla lösningar till svar "gör såhär och såhär så går det över". Klandrar inte er som vill mig väl, men om jag mår skit, eller har en dålig dag eller två så kan ni oftast inte hjälpa mig och det är bara mitt eget fel. Förlåt om jag har sårat någon.

I lördags var det ju 20-års kalas, vilket betyder att jag har varit i Kil i helgen, underbart! Lägger ut bilder från lördagen lite senare.
Och min moster + hennes sambo + kusin träffade jag för första gången efter att dom kommit hem från Thailand. Bruna som få, och riktigt nöjda med sin resa. Nästa gång S-K-A jag med, det bara är så.

På fredag är vi leeeeediga, på lördag blir det klockarbacken hela dagen, och söndag då?
Nästa helg kommer faster Helena, och kusinerna Tobias och Hannah hit, veeerrryy funny.

Pusshej.
Postat av: Clara

alla har rätt att inte le 24/7

2009-03-18 - 20:10:41
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0