Är livet underbart?

2009-03-31 - 18:41:40
Hej vänner.

Vill först be om ursäkt för dom hårda orden i förra inlägget. T dök tillslut upp, söndag kväll vid åtta, haha, bättre än inte alls i alla fall.

Dagen började lite snett eftersom det var dags för dom att åka hem idag, min faster + två kusiner, alltid lika surt.
Men en god nyhet är i alla fall att jag har kommit in preliminärt på natur på Info Komp i Karlstad, min framtid är räddad! Typ...
Och denna dagen blev bara bättre, när jag bestämde mig för att åka till Therese på fredag. Och ÄNNU bättre kunde det faktiskt bli, ska inte säga för mycket.. Oktober 2009 säger jag bara. Shit vad jag längtar <3.


Imorgon:
Jomenvisst, då är det GRAND för hela slaten som gäller. BE THERE. Indie Crackers börjar spela i Grand Café kl 19:00, Trädgårdsgatan, mitt emot Regina Teatern, OCH DOM HAR JÄÄTTTEE GOD KLADDKAKA DÄR! Om ni inte hittar dit är det bara att slå en pling :)



puss
Postat av: Jennifer

fan för att du inte säger :(:(:(

jag döör lixom av nyfikenhet just nu!!!

CALL MEE <3

2009-04-05 - 21:40:56
Postat av: Clara

sv yes yes :D

2009-04-06 - 20:41:50
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0