Helgen sög.

2009-03-29 - 11:49:44
Hej vänner.

Söndag idag, jag älskar (hatar)! Orkar inte idrott måndag morgon, och jag MÅSTE vara pepp på rep för att allt ska funka tills på onsdag. Har inte gjort klart mitt svenska häfte heller, men jag fattar inte ett jävla skiiiit så det får va, slår vad om att inte ens Ingrid kan svaren eftersom hon typ vägrar hjälpa oss med skiten.

Ja, helgen har väl varit ganska kass. Det enda som va bra var typ i fredags, när vi hade ABBA-mys hemma hos Ida. Hade också en trevlig stund hemma hos Jennifer igår, och helt okej när min faster kom, men det blev värre ett par timmar senare. Orkar inte med allas (hennes) fördomar.
Också besviken på T som lovar så jävla mycket jämt. Jag pallar inte dig, och när du lovar mig saker som du ändå inte håller gång på gång så gör det ont. Allt är alltid på dina villkor känns det som.

Tänker inte göra er mer deprimerade med min skit, som knappt är skit utan bara gnäll.


Och livet går inte vidare
för livet har inga ben.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0