17 maj

2009-05-17 - 22:08:11
Grattis på norges nationaldag, tydligen typ skitstort där.

Haha, ja det känns lite udda att blogga nu. Sitter nänligen typ aldrig vid datorn nu för tiden. Är i skolan på dagarna och typ efter skolan VARENDA dag så händer det något, och händer det inget speciellt så spelar vi fotboll (jag & alla coola killarna). Och spelar vi inte fotboll så ser vi på film, och om vi inte gör det sitter vi ute i någon lekpark till sena kvällen.
Det började kännas lite för mycket när jag inte träffat min mamma på tre dagar pga. att jag börjat med detta (för mig och min familj) ovanliga beteende. Men roligt är det! Och jag har nog inte sett så mycket filmer på två veckor.

Kan berätta kort om helgen:

I fredags gjorde vi middag hemma hos Jakob (jag, Erik och såklart Jakob). När maten var klar kom Gabbe och Jakobs pappa och åt maten med oss.
Sen såg vi sista halvan av Tears of the sun som vi började titta på förra veckan. Sen såg vi efterlängtade Sweeney Todd (som jag tydligen slumrade till en kort stund i) och sen såg jag början på Lock, Stock and two smoking barries... Efter 20 minuter sov jag som en sten.

I lördags började vi vara sociala med varandra (samma folk) runt två på eftermiddagen i form av fotboll. Då vi även bestämde att vi senare på kvällen skulle ta oss hem till Jakob för att se Edward the scissorhand. Då va vi betydligt fler, det var jag, Jakob (ofc), Erik, Ludde, Lukas och Gabbe, även Martin en liten stund. Fick även se 20 minuter av Disastermovie, sen va klockan mycket, Jakob skulle sova inför sin match på Åland.

Idag hittade jag Martin, Erik, Ludde och Lukas vid fotbollsplanen. Efter en stund tröttnade vi på alla helvettes jävla förbannade mygg och gick hem till L & L och nördade lite. Vid fem gick jag hem och "pluggade" :).

Haft fullt upp i helgen, men inte fått mycket gjort.
Hoppas ni har haft det bra i alla fall.

Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0