32+ på altanen

2009-05-30 - 20:04:25
Hej vänner, hej värmen...

Imorse vid 11 var det 26 grader varmt på altanen, några timmar senare hela 32. Sjukt skönt väder, nästan lite för varmt för att ligga och pressa på bakgården där det inte blåser en sekundmeter. Men lite färg har jag väl unnat mig bleka kropp.

Idag har det varit konfirmation hela eftermiddagen. Detta år var jag dock med som hjälpledare. Denna gång fick jag inte sitta med mina jämngamla konfakompisar och svettas av nervositet i en för stor klänning. Nej, denna gången satt jag vid sidan av och tittade på. Ganska stolt faktiskt, dom skötte sig ju hur bra som hellst och var superfina hela bunten!
Tog inga bilder då jag var fullt upptagen med att filma....



Har lovat mig en sak dessutom...

När jag flyttat ska jag börja videoblogga. Nu när jag skaffat mig en kamera och inte kommer kunna träffa mina vänner varje dag så känns det som att det kan vara något. Eftersom jag vet att det nästan bara är mina närmaste vänner som läser min blogg så är det dom jag vill nå ut till. Jag vill tala om i ljud och bild att jag lever och mår bra. Låter det som en bra idé eller? Att se mig i ett litet videoklipp på bloggen några gånger i veckan?
Postat av: clara

"dag 731 i värmland, jag lever än"

jomen videoblogg låter som en fin ide!

2009-05-31 - 16:31:50
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0