Håll ut.

2009-05-10 - 16:46:42
Kämpa järnet nu P-Å... Bespar mig ledsna och nedstämda släktingar/vänner, bespar världen ett fortsatt liv utan dig... Bespar mig sorgen jag kommer få leva med när jag tänker på hur mycket du älskade livet, din enda dotter och din fru.

Jag får en stenhård klump i magen när jag tänker på dig, varför?
Jag blir rädd när jag tänker att jag aldrig kanske får träffa dig igen, varför?
Jag blir nervös så fort jag får ett sms, rädd för att det ska handla om dig.
Jag tror jag vet varför nu.


Försvinn inte P-Å, världen behöver dig. Anette och din dotter behöver dig ännu mer. Önskar att jag kunde byta plats med dig, för du förtjänar inte att ha det som du har det nu, du är för bra för det.
Jag vill se fram emot att lära känna dig ännu mer.
Snälla låt mig få göra det också?
Postat av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 - 16:47:14
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0