Snälla?

2009-05-06 - 21:55:26
Vill bara tillägna ett inlägg till Per-Åke innan jag går och lägger mig...

Hoppas att allting blir bra med dig, har tänkt på dig varje dag sen förra veckan.
Snälla, dö inte... Ingen kommer att klara sig riktigt lika bra som dom gjort hittils utan dig, alla kommer ju sakna en liten bit, en väldigt viktig liten bit.
Vad jag har förstått betyder du mycket för många, och har skapat mig den uppfattningen att du är en genomsnäll människa som förtjänar bättre. Den första, och enda gången, jag träffat dig hittils har påverkat mig väldigt positivt.

Det är konstigt att så hemska saker ska hända dom som verkligen inte förtjänar det, du förtjänar inte det här P-Å. Du som var så aktiv, glad i livet och ÄLSKADE att resa. Jag önskar inget hellre än att du kan återgå till det en dag, även om det kommer krävas mycket, om du över huvud taget tänker vakna igen.


Tänker på dig, väldigt mycket.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0