Söndagar suger

2009-05-24 - 23:39:03
Hej vänner...

Min helg har varit smockad, som alltid.
Har även haft besök här torsdag-söndag. Det var kusin Kristoffer med flickvän plus pappa som kom hit. Kristoffers pappa är elektriker och kom för att byta ut vår elcentral. Så nu har vi en nyyy modern aparat, mycket fint!

Ser att klockan är mycket... Har egentligen inte tid att sitta här. Ska nu endast skicka över ett par låtar till min skolmail som Sarah och jag ska ha till photostoryn på NO redovisningen imorgon. Shit...


Livet är inte evigt,
men du & jag är något,
vi borde bli något.
Varför är tiden här snart slut?
Postat av: Julia

Jag har pratat med jennifer och jag köper gärna ditt löshår ;)

kram

2009-05-28 - 21:37:57
URL: http://jordebys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0