5 november

2009-11-05 - 15:10:05
Åh jävlar i helvettet vad det snöar! Och bara för att det inte är tillräckligt kallt på gatorna så smälter det bort direkt, det blir små snö-lager på bilar, tak, gräsmattor och brevlådor. Men knappt mer. Lite konstigt eftersom det är FULLA LUFTEN i snöflingor stora som dasslock.
Tycker det är mysigt att gå upp på morgonen när det snöar (som det gjorde i morse). Det blir mycket ljusare då istället för att det bara ska vara grått.


Kom hem från skolan för en halvtimme sen, haft den bästa dagen på veckan nu. Tog 10:10 tåget här ifrån, och 14:10 bussen hem. Japp, bara engelska och kemi (två av dom kortaste lektionerna under veckan dessutom).
Imorgon har jag också en rätt go dag. Matte och spanska bara. Hoppas jag slipper huvudvärken imorgon bara, som fortfarande kommer och går när jag minst anar det. Som jag kanske skrev i något tidigare inlägg kunde jag inte koncentrera mig på spanskan i onsdags för att jag kände mig så fruktansvärt konstig i kroppen, va såhääääääär nära till tårar, vet inte varför.. Plus huvudvärk. SCORE!

Nu ska jag äta glass och titta på någon film. Någon Wallander kanske...?
Åh just det, mamma fyller år idag. Kanske borde ringa henne sen.
Hare gôtt.




Haha, två ungar sprang precis förbi fönstret ute på gatan. Dom försökte fånga snöflingor på tungan. Jag vill också va liten igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0