Bilbilbilbilbil

2009-11-09 - 21:12:43
Guud jag är helt i ekstas. Jag har övningskört en RIKTIG BIL för första gången i mitt liv! Inte nån jävla legobil som man fick köra med på legoland, en vinröd Passat har jag manövrerat. Fyfan vad jag är duktig. Körde fram och runt omkring på nån jäkla grusplan, haha. Kunde lägga i växel och släppa kopplingen och hitta dragläge och sen köra runt, bromsa och lägga i friläge.. Osv osv. Känner mig värsta stensäker på att köra bil och det va ju otroligt roligt! Kommer säkert sluta med att jag ligger i ett dike nästa gång, eftersom jag känner mig så säker.



Har ni sett detta föresten? Google har blivit värsta över-estetiska. Ny bild typ varje dag, alltid lika roligt ju!


Postat av: jeanette

SV: Taaack så mycket! :D

2009-11-10 - 11:56:55
URL: http://nettskonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0