Där nere står bänken där vi satt kvällen när vi vart ihop... Funderar på att bära iväg den och glömma bort

2009-11-12 - 21:08:51
Nedre botten, beutyshopen
funderar på att gå dit varje gång jag hatar mitt liv
"Hej snälla kan ni ändra exakt allting"

Markus <3


Idag har jag bloggat
exakt ingenting. På bussen in till stan imorse funderade jag på
att ta nästa bästa buss hem när jag väl tagit mig till stan. Hade sån otrolig huvudvärk,
satt bara och blundade och orkade inte röra mig, och i kurvorna ville jag bara skrika,
för det sprängde så förbannat i skallen på mig! "Varför stannade du inte hemma istället?"
tänker ni nu, men mitt dumma alterego tog en dicoflenac och trodde att det skulle släppa
(fast jag VET att det inte gör det). Så jag tog mig till skolan, var super grinig och otrevlig
mot allt och alla, skulle göra klart ett kemiarbete och det gick ju åt helvette, får fortsätta i
helgen + tisdag.

Åkte till Therese och Theo sen, min bäbis bara växer. Och så snäll han är! När jag låg där
i soffan med honom sovandes på bröstet, då kan man inte må annat än bra. Då känner
man inte av vad huvudvärk heter! Bara ligga där och glo på Scrubs och Simpsons. Det ÄR kärlek.


T

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0