Fars dag

2009-11-08 - 14:58:32
Är nästan nydligen hemkommen ifrån stan. Eller nej, nu ljög jag. Kom hem runt halv två och snart väntar främmat och smörgåstårta för det är fars dag. Denna enligt mig överskattade dag.


Igår åkte jag, Anette och Andreas till julmarknaden i Mårbacka. Hittade julklapp till min goa Theo, och godis. Var hemma vid tre och packade lite saker eftersom jag skulle hem till Maria och Bodil till kvällen och sova där.
Vid fem kom Therese och Mats med lilla Theo med sig och hämtade mig så åkte vi hem till farmor och farfar och friade farmors födelsedag. Massa med trevlig släkt där. Kristoffer och Sara. Helena och Urban. Catarina och Nisse. Till och med Tobias va där.
Vi käkade smörgåstårta och vanlig tårta och vid halv åtta åkte jag med Therese & co in till stan och blev lämnad på Haga. Där Maria och Bodil bor. Även Sara från N2 va där. Och till en början så hände inte speciellt mycket, men vi fick ändå för oss att sjunga singstar. Vilket inte gick eftersom tv dosan hade försvunnit och utan den ingen playstation kanal. Så det sket sig. Vi ändrade våra planer och näst intill sprang till biografen istället och lyckades få tag i biljetter till This is it, Michael Jackson filmen 21:15... Sen hem igen, sitta i köket och bara prata tjejsaker. Speciellt om dom fina pôjkarna Sara har i sin klass, haha.
Inte en enda bild tog jag heller, men vafan...



Nu vid tre ska det komma mera folk, min morfar är redan har. Vi ska käka ännu mera smörgåstårta och jag misstänker att det kommer bli ett mindre kaos.
Ha en trevlig fars dag. Vad det nu är för en dag....
Postat av: Babypink

Hej Hej

Kom in på din sida genom Bloggtrafik.



Vill du få Smink och andra produkter gratis?

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=205879



Vill du köpa kläder gratis genom att bara samla in poäng?

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=175835



Ha en fortsatt trevlig söndag



MVH Jenny

2009-11-08 - 16:32:52
URL: http://jennysbloggmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0