Fredag den 13:e?

2009-11-13 - 19:58:17
Goddagens.
Fredag nu, äntligen. Känns som att jag behöver det efter en tung vecka (inte, haha). Har bara haft matte och spanska idag, och på spanskan såg vi på film tillsammans med steg tre klassen, dvs att jag fick vara med Maria, Bodil och Sabina. Tänk om det alltid kunde vara så!
Åkte hem med Anette strax efter två. Då åkte vi in till en liten klädaffär som finns i Kil, Anette skulle ha något nytt eftersom hon skulle bort ikväll. Vi parkerar längs Storgatan utanför klädbutiken och är väl där inne MAX 20 minuter, och när vi kommer ut igen så har någon kört in i bilen så backspegeln är i stort sett helt borta. Det enda som är kvar är själva glaset som hänger och dinglar med stora sprickor i sig. Hur fan kan man bara göra så? Visst, det var en olycka kanske, men man kör väl inte bara in i någon annans bil och bara drar där ifrån? Dåligt tycker jag.
Så när vi skulle köra hem så var det utan en funderade backspegel som fladdrade i vinden.


Dom bitarna jag håller i handen var några av dom som låg på gatan, och ja.. Ni ser ju själva. Men nu vet ni hur en backspegel kan se ut, inside and out..
Hahaha, nu såg jag att mina (eller inte mina) foppatofflor kom med på bilden. Oversize eller vad?


Nu har jag och Andreas precis käkat. Vi är själva för Anette och Lennart var bortbjudna. Snöar gör det här också, inte speciellt trevligt när vi skulle försöka skynda oss till pizzerian i full storm nästan.

Imorgon blir det förhoppninsvis en sväng till IKEA, kanske lite övningskörning sen också, om det inte blir snöstorm?
Ha de gött.
Häjj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0