Hemma en stund

2009-11-02 - 17:49:27
Hallå alla.
Gör ett snabbt inlägg eftersom jag är sinnessjukt trött och snart ska in till stan igen.
Kom hem för typ en timme sen efter att ha stått upp på bussen i en halvtimme, svettig och äcklig eftersom jag glömde handduken till idrotten sista timmen. Då det va bara att gilla läget. Ut i regnet och vänta på bussen som var full och sen.
Har lovat Maria att träffa en kille tillsammans med henne sen. Som hon inte vill träffa själv, haha. Lite lustigt att jag berättar det men denna kille råkar faktiskt vara min kusin. Så jag tänte ta 18:2o bussen till stan, möta upp Maria och sen träffa honom efter sju någon gång när hans träning är slut. Sen hem igen med 19:44 tåget. Ja, jag tror att jag har lyckats med min planering nu.


Ha en trevlig kväll, det är roligt att se att statistiken går uppåt!
Får se om jag bloggar något mer när jag kommer hem, eller om jag typ dör på direkten, haha...

Postat av: Sandra

Hej, fin blogg :)

Kolla gärna in min blogg och släng in en fråga i min frågsetund!

Ha det ♥

2009-11-02 - 20:48:12
URL: http://ssandrahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0