id fountation

2009-11-17 - 21:20:34
Tjo. En av dom jobbigaste skoldagarna på veckan är nu avklarade! Har även tagit mig igenom den tillsammans med hyffsat mysig träningsvärk i benen och röva.


Efter skolan, strax efter fyra, tog jag 2an in till stan, skulle vänta på Anette för vi skulle köpa presenter till Andreas som fyller 18 på torsdag. Passade på att gå till Bikbok och köpa en tröja under tiden jag väntade, hann även in på Claes Ohlsson lite spontant för att köpa mig ett nytt block till kemin, och SUDD som är vädligt underskattat på gymnasiet.
Efter all present shopping gick vi till salongen, för min kusin Caroline skulle hjälpa mig med fountation. Hon började testa lite och körde runt den där borsten i hela ansiktet på mig. Det slutade med att jag var helt sminkad, haha. Kände mig väldigt olik mig själv med rouge. Sen träffade vi Maria och Bodil på Hemköp i stan och dom sa direkt "Har du sminkat dig!?"


En lite längre tröja, går ner över rumpan.. Egentligen är den lila.


Mitt smiiiiiiiink!


Fick med en massa varuprover också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0