Idag är som alla andra dagar. Enda skillnaden är att varje dag är unik.

2009-11-15 - 14:59:57
Idag sov jag alldeles för länge, fuck. När jag vaknade och insåg det ville jag heller inte gå upp, borde legat kvar.
Men man måste faktiskt försöka låtsas om att livet går vidare, jag måste gå upp, precis som alla andra.

Hittils idag har jag ändå inte varit speciellt produktiv, duschat och skrivit lite om försurning till min kemi uppsatts om syror, baser och salter.
Snart ska jag äta lunch också, fan vad allt är som vanligt. Men ändå inte.

Imorgon är det måndag, och skola. Och idrott. Apropå idrott ska jag förmodligen börja spela volleyboll med ett korplag, bara för att jag behöver det. Bara för att jag inte ska gå under totalt.
På tisdag ska kemi uppsatsen vara klar, känns oromligt.


Förlåt för ett osamanhängande och dåligt inlägg.




Igårkväll var en konstig kväll.
Jag tänker på dig varenda jävla äckliga minut.
Vi ses snart.
<3
Postat av: J

vi räknar dagarna tillsammans, <3

2009-11-15 - 19:00:32
Postat av: Jossan

<3

2009-11-15 - 19:46:14
URL: http://sundaancekid.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad tycker du om Kenzas look a like i min blogg? :)

2009-11-16 - 10:30:36
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0