J

2009-11-14 - 20:56:06
Det borde egentligen inte vara såhär. Visst är det alltid fel personer som drabbas?
Jag önskar jag kunde göra någonting för dig, som fick dig att må bra. Jag vet att det inte går, för jag vet precis hur det är. Jag önskar att jag bara kunde trolla bort all smärta, rädsla och oro. Men jag vet att det inte går.
Det enda jag kan göra är lyssna, tala och lyssna. Du vet att jag bara vill sätta mig på tåget och åka till dig, men du vet också att det inte går.



Jag tänker på dig hela tiden gumman, vi ses snart.
Jag älskar dig.
Postat av: J

tack för att du är du ! <3

2009-11-15 - 12:39:35
Postat av: cc

Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

2009-11-15 - 12:42:13
URL: http://cecilianordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0