Jenni!

2009-11-26 - 21:46:38
Alunda nu! Och här är allt otroligt nog precis som vanligt. Eller nej, någon har skrivit hora på vägen där jag bor. Det har jag inte sett förut.

Har inte hunnit med så mycket hittils. Ätit hämtmat och varit med Jennifer, hon var ju tvungen att dra sig hemmåt tidigt eftersom det är skolan för henne imorgon, eller? ;D
Vi har ätit bullar (jag åt winerbröd, hon åt en lussebulle av något slag. Julmust och chips på det, och en massa prat om allt och inget. Underbart!
På lördag ska vi stå på Gärdebyn under julmarknaden också, ska bli roligt. Lite rädd att träffa massa gamla bekanta bara...


Life goes on.
Hare gött.
Postat av: Jennifer

haha, ostsäljare är vi allihopa, allihopa lallaa jag med och du med osv :)

2009-11-26 - 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0