Julmarknad

2009-11-28 - 23:27:15
Dagen började med att jag gick upp i ottan i onödan, dvs att pappa hade missuppfattat tiden och starten på julmarknaden. Han trodde det va 13-17, det visade sig vara 15-19. Så jag släpade mig upp klockan nio liiiite i onödan.
Men vid två blev jag och Jennifer uppskjutsade och vi började rigga det hela. Sen kom det några hundra kilo ost och massor med folk. Kan ju meddela dig Jennifer att vi + pappa lyckades sälja ost för tre tusen!

Annars har det inte hänt speciellt mycket idag. Har inte ens packat ihop mina saker än, eftersom jag åker hem imogon med 16:09 tåget. Och innan dess ska jag hem till Jennifer och fika, och se på brorsans innebandy match som börjar 14:40.


Kom på att jag borde ha gjort saker i spanskan under helgen eftersom jag missade lektionen i fredags. Har itne lyckats med en enda centimeter. Jag har ganska dålig självdiciplin, och när det gäller mitt absoluta hatämne så gynnar det mig direkt inte. Men jag har ju några timmar tågresa imorgon som jag kan prioritera lite annorlunda.

Jag har kollat ytters lite på Robinsson. Sett på Torsk på Tallin och Tomten är far till alla barnen med pappa istället.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0