Kalas.

2009-11-21 - 14:57:53
Det är snart full rulle här, så jag passar på att skriva.
Idag är den sista dagen på 18-års firandet. Tacobuffén håller på att slutföras, folket beräknas droppa in mellan tre och fyra. Och solen har nästan gått ner.

Det har varit en jättefin dag, Andreas och jag var ute och gick förut. Skönt med 10 grader varmt och sol, ingen jacka behövdes, bara en extra tröja. Underbart. Sen har jag hållt på med saker ungefär hela dagen. Duschat, städat, tvättat, hängt tvätt, fixat mig själv osv. Är precis klar, har hållt igång konstant i tre timmar.



Jag har redan huvudvärk,
och det kommer inte bli bättre när ljudet av 15 personer extra ska tränga in i skallen på mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0