Laugh until you get enough.

2009-11-22 - 15:08:51
Det är söndag, det regnar. Imorgon är det första dagen med vårt nya schema. Imorgon ska jag ta svinsprutan och antagligen bli sjuk som ett as.


Det blev en sen kväll igår. Det va firande precis hela dagen lång. Åt tacobuffé och tårta. Och vid sju när alla hade gått kom M och L och ville grattulera Andreas. Och då åt vi tacobuffé och tårta en gång till. Det stog mig verkligen upp i halsen ett tag. Sjukt trött var jag också när jag äntligen kom i säng vid halv ett. Men nu är det slut på allt firande, för en stund i alla fall.

Legat och degat hela dagen. Orkade inte ens sätta på mig något vettigare än mjukisbyxor idag. Har precis tittat på halva reprisen av Robinsson, verkar ganska kasst faktiskt.


Men nu får det bli nya tag, idag blir inga barn gjorda men imorgon börjar det igen. Engelska, matte och kemi, och svinspruta. Blir det bättre en måndag eller?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0