Massa saker att göra!

2009-11-25 - 21:43:59
Idag har jag varit hos min farmor och farfar. Efter en riktigt tung dag i skolan så var jag där prick klockan fem, klockan slog precis när jag öppnade dörren. Käkade god mat och pratade, roligt att träffa dom igen. Och jag vill bara säga att min farfar nog är den bästa som finns!
Jag och farmor kollade på ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn, sen lite på Halvåtta hos mig. Efter det blev jag hemskjutsad.


Nu har jag ganska många järn i elden. Jag kollar på Efterlyst, jag packar, jag lägger in ny musik på ipoden, jag bloggar och om några minuter ska jag hänga min tvätt.
13:15 går mitt tåg till Stockholm imorgon, sen tar jag tåget vidare till Uppsala (vet inte riktigt när det va). Ska försöka banta ner min packning så mycket som det bara går så jag inte behöver ha så mycket att bära på till skolan. Mitt stora dilemma är som alltid kläder. Får oftast med mig för mycket...


Nu ska jag försöka få klart här, bloggar antagligen inte föräns imorgon kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0