Mmmmm, marabou

2009-11-09 - 17:35:11
Hallå alla vältränade människor.
Har precis kommit hem från skolan, missade min buss 16:10 så fick ta tåget 16:36 istället. Är i alla fall hemma från ett grymt jobbigt spinning-pass som jag aldrig mer kommer göra om frivilligt. Vi höll på i en halvtimme, då var jag död. Nästa gång är det 45 minuter.. Kan lika gärna gräva ner mig direkt haha. Men förhoppningsvis har jag kommit igång med träningen då, ska skaffa gymkort med Bodil och Maria.
När jag kom till tågstationen hann jag även (tyvärr) in på Pressbyrån och köpa liiiiite godis. Tänk att jag inte kan hålla mig ens en timme, efter att ha tränat och gjort bra ifrån mig. I och försig kanske jag förtjänade det, men det är ju inge roligt att träna om man direkt efter trycker i sig chocklad. Hm?



Idag har jag haft läskig hemlängtan.
Nu sitter jag och lyssnar på Ensamheten och försöker må bra. Kommer ha världens mysigaste träningsvärk imorgon antagligen. Sånt är livet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0