När man är rädd, när man vet att man kan förlora. Då gör man det.

2009-11-24 - 14:51:44
Rubriken är någon slags start, att försöka återuppta låtskrivandet.
Men det känns onödigt eftersom:
1 Jag kan inte skapa musik till text.
2 Jag har inget band att spela låten med längre.
...


Jag klarade inte riktigt av sprutan. Har legat hemma idag eftersom jag fick feber i gårkväll och mådde skit i morse, plus lite feber. Tror att jag är feberfri nu men jag har sjukt ont i huvudet. Egentligen är sömn det sista alternativet jag har kvar efter hundratals tabletter, men sover jag nu kommer jag aldrig somna kväll. Punkt slut.


Inte gjort många knop idag alltså. Duschat bara. Ska försöka äta lunch också, även fast jag är noll sugen på det.
Sugen på att se en film är jag där emot. Inte något deprimerande, en rolig! Måste få igång hjärnan lite tills imorgon, lång dag = 08:50-16:10. Fyfan.
Just det; Får inte glömma att fylla i min ledighetsansökan. Ska ju åka hem till helgen, och jag vill åka redan på torsdag så jag måste få ledigt på fredag. Har ju bara två lektioner då också....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0