Och bakom murarna vid ån lämnar jag spår. Jag skrev mitt namn i vattnet, så du vet var jag finns

2009-11-16 - 19:55:30
När det strålar från mitt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta


Rööööd <3



Här sitter jag och fryser
så jag skakar. Finns inget fungerande elememt i rummet jag sitter i, förstår inte varför jag över huvud taget måste sitta just här, eftersom jag dessutom tycker det är otäckt med ett fönster precis brevid mig. Känns som att någon bara kommer hoppa fram och skrämma mig (sitter på nedervåningen och ja, jag har varit med om det förut).

Måndag idag också, sov prima 6 timmar inatt. Trodde jag skulle vara helt död idag men det gick okej. Somnade inte ens på bussen, starkt jobbat!
Idrott sista timmen pumpade verkligen ur den sista energin ur mig också, men jag gör som vanligt och köper godis efteråt. Denna gången var jag i alla fall inte ensam om det.


Blev ett kort inlägg, ville bara kolla läget här. Är lite upptagen av tvn just nu. Hockey vettni!
Hare gött. ♥



Åh, tufft. Marcel, Holländaren jag träffade i Taize, la till mig på msn!
Postat av: Anonym

Bra sida: http://www.fairity.se/pwn.php?ID=10

2009-11-16 - 20:37:56
Postat av: nathalieh

hej, fin blogg !

jag har gått vidare på veckans blogg hos en tjej.

det skulle vara jättesnällt om du bara gick in

här;

http://jennsiii.blogg.se/2009/november/och-de-som-gar-vidare-ar-1.html#comment



.. och röstade på mig, jag är nummer åtta.

tack på förhand, kram !

2009-11-17 - 16:32:43
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0