Och du har säkert hört, att jag träffar honom nu. Jag håller mina löften precis som du

2009-11-11 - 15:49:57
Ja jag ville leva farligt
Så jag slängde mina skor
Men när man väntat allt för länge
Blir inget som man tror


Har hunnit vara en snabb sväng idag, under min sköööna lediga onsdag. Köpte ett par nya jeans på Gina, kände att jag va tvungen att ha nya. Lägger ut en bild senare.
Har hunnit tvätta lite kläder idag med, nu är det bara lite skolarbete som ska göras sen har jag verkligen lyckats med min onsdag.



Tjo.
Postat av: lena

Skiitsnygg blogg x)

2009-11-11 - 16:30:19
Postat av: Anni

Hejhej!

Det skulle vara snällt av dig om du kunde svara på frågorna om dialekter i min blogg

2009-11-11 - 17:36:03
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0