Orkar inte sova på nätterna längre

2009-11-20 - 10:25:32
Men godmorgon på er.
Själv är man i skolan "redan", börjar inte föräns om 20 minuter så jag har ännu inte sett en skymt av mina natur-kompisar. Här ifrån ser jag den halvlånga kön in till skolsyster, en massa förskolebarn (eller om det är en lågstadieskola som ligger precis brevid min skola) står med sina föräldrar i en liten kö för att få svinis sprutan. Jag ska få min på måndag, 9:15.


Igår var det 18-års firande. Han fick en massa saker, bland annat en kamera. Och ikväll fortsätter firandet, vi ska ju och se 2012 sen ut och äta. Ska bli trevligt. Känns som att bio är det ända alternativet, det regnar 24/7 här...



Har sovit förjävla dåligt inatt med. Blev sjukt irriterad och la mig i Pippilångstrump "ställning" med fötterna på kudden och hvuudet vid fotändan och tittade på tv. Gamla Scrubs avsnitt, hade så ont i nacken så jag tycker det inte ens va roligt. Somnade tydligen så och vaknade sen och la mig som en normal människa och kunde därefter sova. Vaknade tidigt som helvettet, nacken skreeek.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0