Sega jävla tisdag.

2009-11-10 - 19:24:17
Har haft projektdag hela dagen, förutom två timmar sist på dagen då vi hade kemi. Jag är verkligen helt tom i huvudet efter en tisdag (då vi har våran projektdag) även om det är svårt att tro.
Håller på att examinera på kemin i form av en uppsatts om syror och baser. Vädligt roligt. Inte.... MEN imorgon är vi lediga, jävligt gött.


Åh, jag har ännu inte fått någon kvällsmat, kan meddela om att det svider i tarmen rejält nu. Anette håller på att hjälpa Andreas med plugg inför ett samhällskunskapsprov så det dröjer lite. Får nog ta mig något annat snart, så jag klarar mig en stund till, skulle ju vara lite tragiskt om jag skulle svimma på cupen hahaha..




Hörs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0