Sjukling

2009-11-04 - 08:05:32
Godmorgon.
Dåligt med bloggade igår, haha. Anledningen var att jag knappt tog mig ur sängen igår. Vaknade med huvudvärk och jag fattade ganska fort att det skulle bli en ligga-hemma-och-sova dag.
Och det blev de. Har aldrig sovit så mycket på en och samma dag, har heller aldrig tagit så mycket tabletter som jag gjorde igår, och ändå låg jag där med sprängade huvusvärk. Feber hade jag också, lite grann mitt på dagen.

Men tack gode gud för att det nu är över.
Ska gå till bussen om ett par minuter, har spanska 08:50. Döda mig.
Efter skolan drar jag nog hem till Therese, länge sen jag träffade dom nu!


Ha en bra dag då, om jag inte hinner blogga mer idag.
Postat av: clara

jodå, den var bra :) stundtals riktigt rolig, stundtals kanske inte men ja helhet så var den bra :)

2009-11-04 - 11:45:37
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0