Svinsprutan tagen.

2009-11-23 - 17:02:53
Nu är jag skyddat till 80% mot svininfluensan (iofs tar det två veckor, menmen). Det var nog det värsta jag har varit med om, ska inte skrämma er som ännu inte har tagit. För jag fick sitta där inne med Maria och hålla henne i handen, hon är grymt rädd för sprotor. Hon tyckte inte att det kändes, och då blev jag också lugn. Men när hon kör in sprut djävulen i mig så börjar nästan tårarna rinna, jag bara "Men aj, aj fan det gör ju jätteont ju. Nej nu börjar jag ju gråta!" och jag kunde inte kontrollera att jag blev helt tårögd! Tror att skolsköterskan helt stannade upp medans hon sprutade in vaccinet, eftersom jag sa att det spände i hela armen och i handen och mina fingrar. Då har hon såklart träffat en nerv! Ingen annan fick ont av vaccinet direkt, förutom jag. Gick och gnällde hela dagen, haha.
Nu har jag ont i ryggen och i nacken.. Men jaja, thats life.



Ska nog in på hockey ikväll med kusinen.. Har inte bestämt mig än. Vet inte om jag pallar ståplats med den här armen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0