Varför måste dom svåraste sidorna i matteboken komma när allt annat är svårt?

2009-11-18 - 15:12:53
Idag har det inte hänt mycket.
Jag vaknade.. Och redan då blev det fel. Vaknade ur en alldeles för överdriven romatiserad dröm, som jag nu har glömt bort i stort sett. Första lektionen var spanska och ni vet vad jag tycker. Sen svenska, helt okej. Och till sist matte, där allt bara rasade. Fattar absolut ingenting, förhoppningsvis begär ingen det av mig heller än. Känns som att jag aldrig kommer lära mig skiten. f(x)-f(x+1)/2. Visst blir man klok?

Jaja, nog med klagandet. Imorgon fyller Andreas (min kusin, som jag bor i samma hus som nu) 18 år, och då ska vi fira honom med presenter. Och på fredag ska vi (han, jag och hans föräldrar) se 2012 på bio sen ut och äta mat, och på lördag kommer det massa folk hit så blir det ett officiellt firande!


Det var allt för nu.
Tjo.



Just det, jag övningskörde igår. Visserligen olagligt, och på en liiiten asfalterad väg ute i skogen. MEN DET VAR EN VÄG! Och jag kan växla till tvåan. Sug på den ni.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0