And the tears come streaming down your face. When you lose something you can't replace. When you love someone but it goes to waste, could it be worse?

2009-10-30 - 22:04:21

Lights will guide you home
and ignite your bones
And I will try to fix you

Grattis på födelsedagen, fina mormor.
Jag hoppas du har det fint, vart du än är.
Jag önskar jag kunde få se dig igen, bara en gång till. ♥


Eftermiddagen har spenderats hemma hos Ida tillsammans med Clara. Vi har tittat på massa tv, skrattat åt Simpsons, Scrubs och Family Guy, spelat kort och ätit middag och underbar efterrätt. Jag har fått höra massa parodier på vår underbara dialekt värmländska och haft en massa roliga konversationer med Idas söta familj.
Med andra ord; Det har varit en riktigt bra eftermiddag och kväll!

Imorgon åker jag "hem". 13:09 går tåget så jag hinner se lite på brorsans innebandy imorgon i alla fall.
Och när jag kommer till Karlstad halv sex blir jag hämtat så åker vi till kyrkan i Kil och tänder ljus. Sen hem och byta om för vid sju kommer det lite folk.
Ska bli skönt att komma tillbaka i gamla rutiner igen, fast jag har ändå haft det sjukt bra här. Träffat dom bästa osv. Ska bli roligt att komma tillbaka till skolan på måndag och träffa alla söta naturare!


Nu blir det packa väskan/titta på Smala Sussie på ettan!
Love on you guys. Glöm inte att messa stackars mig imorgon när jag åker tåg.

Postat av: Clara

trevlig eftermiddag !

2009-10-31 - 19:34:55
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0