Bröllopsfotografen... Troligtvis den bästa svenska komedi jag har sett.

2009-10-26 - 08:41:19
Godmorgon Sverige. Har det egentligen lite körigt, känns som att jag ligger efter lite med packningen, plus att jag nu sitter här med blött hår och mjukis-kläder på mig. 10:20 går min buss in till stan, och jag måste gå SEEEENAST 10:10.

Tänkte bara berätta att filmen va azuuuuuuuuuum! Totalt jävla klockren film, fan vad jag älskar Björn Starrin och Ulf Malmros <3.
Film på värmländska har nog aldrig varit mycket bättre, jo jag måste nog också nästan säga att den är bättre än Smala Sussie OCH Tjenare Kungen (!).

 

 

 

Här har ni lika sköna klipp att njuta av tills jag är hemma i Alunda och kan blogga igen. Glöm inte att lyssna till den fantastiska värmländskan ;D

 

Kisses.

mm, just det.. Smsa mig allt va ni Ôrker idag, tåg helt ensamt i tre timmar är väldigt okul.

Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hur är allt med dig?:)

Fin blogg btw;)

Ha en bra dag

KRAM

2009-10-26 - 12:01:18
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0