Come up to meet you, tell you I'm sorry. You don't know how lovely you are. I had to find you, tell you I need you, Tell you I set you apart.

2009-10-23 - 17:33:03
Nobody said it was easy,
It's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.

Oh take me back to the start.

-Coldplay <3


Kanske ska informera världen om att jag nu har tillgång till ett trådlöst internet. Äntligen.
Nu kanske man kan börja blogga som man alltid skulle velat göra, fast varit förhindrad just pga att man inte har något internet på sin egen dator. Men nu äntligen kanske bloggvärlden får se lite mer av mig.


Veckan i övrigt har varit bra, med mina favorit naturare. Maria har gett mitt nummer till en viss G på skolan, haha.. Lite löjligt men jag är fakiskt orolig för att det när som hellst kan komma ett sms.
Imorgon ska vi (jag, Anette, Andreas, Lennart) gå på bio, hade vi tänkt i alla fall. Bröllopsfotografen. Har fått mycket bra kritik.
Och på söndag eller måndag drar jag till Uppsala/Alunda. Stannar till lördagen. TRÄFFA MIG!!!!


Ha en trevlig fredagkväll.
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en trevlig helg :) Kram /M

2009-10-23 - 17:45:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: clara

JAG KOMMER HEM TORSDAGKVÄLL TROR JAG DÅ MÅSTE VI SES, PUNKT. vi skulle kanske fredagkväll kunna ses du jag & ida? pusspuss

2009-10-23 - 21:38:50
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0