Det är för oss solen går upp.

2009-10-22 - 17:17:55
Idag har bara varit en allmänt dålig dag. Fattade precis ingenting på kemin och jag har ingen lust att åka hem på lovet.. Trivs så bra med mina fina här. Men, jag kommer att komma hem, så är det bara. För gör jag inte det så kommer jag ångra mig, och det finns så mycket bra i Alunda också.



Igår var jag ledig från skolan. Alla lärare va borta på någon föreläsning.
Hade hemstudier att göra, gjorde klart en kost-uppgift och läste lite ur min bok "Låt den rätte komma in". Sen åkte jag till stan och träffade kusin Therese och hennes lilla Theo. Underbara fina Theo. Han låg och sov hos mig i flera timmar totalt, sen skulle han badas. Då vart det sorg, haha.. Han hatar att bada, skriker tills han fått blöja och pyjamas på sig..

Mycket har verkligen förändrats sen lilleman kom. Jag är där minst en gång i veckan nu mera och snart är han en hel månad. Tiden går så otäckt fort.
Jag har ändrat inställning till mycket. Jag har ofta sagt att jag knappt själv vill ha några barn, jag känner att jag inte har tid, och har man inte tid med ett barn så är det mest rättvist att inte skaffa några. Men när lille Theo ligger och sover hos mig känner jag att jag nog inte skulle klara mig utan sån närhet.
Innan Theo föddes tyckte jag att det mesta sög, typ hela tiden. Jag känner mig konstigt nog mycket gladare sen den 25 september. Kanske låter konstigt men det känns som att det finns någon mening nu. Han är ett sånt stort bevis på hur viktigt livet är.

Postat av: sanna och maria

STINA LEE LÄGGER NER SIN bLOGG KARRIÄR!

vad tycker du om detta?



kram!

2009-10-22 - 18:17:47
URL: http://sannaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0