Fan fan fan de skulle vart du.

2009-10-25 - 17:07:23
Sitter och lyssnar på Thåström av nån jävla anledning.


Nu taggas det bio för fullt. Om en halvtimme åker vi in mot staden.. Grymmt länge sen jag va på bio, ska bli hur mysigt som hellst.

Dagen har betstått av fika x2, lite främmat från olika håll, packning och tankat ipoden med ny musik och film. Nu är biljetten bokad och klar, och jag ska förmodligen träffa min fina underbara Clara imorgon när hon kommer med tåget till Karlstad, hon ska nämligen till en kompis här, samma dag som jag åker hem.. Haha.


Blir nog inget mer bloggande för mig idag.
Ha en bäst söndagkväll. Imorgon börjar höstlovet!
Postat av: Clara

ååh vad duktigt av oss att lyckas tajma ! kommer bli fint :) <3

2009-10-25 - 17:37:37
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: clara

vännen du vet att det saknades någon där, vi tycker om dig hemskt mycket med <3

2009-10-25 - 21:49:33
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0