Fe++

2009-10-13 - 18:38:44
Ja ni, svenska folket. Nu är det banne mig höst. Och om mindre än två månader är det första december och vi börjar ränka ner till julafton.

Dåligt med bloggande nu för tiden. Kan bara informera om att jag fortfarande inte har något internet på min egen dator, om jag nu någonsin kommer få det under den tiden jag bor här. Hahah..

Var hemma från skolan igår. Fick min otroligt jobbiga huvudvärk. Kände av den redan när jag gick och la mig kvällen innan. Och vaknade av att huvudet bara höll på att sprängas eller något.
Så jag gick på piller igår. Två alvedon (som ändå inte hjälper) och sammanlagt 100 mg Dicoflenac som är mycket starkare. Och jag kan väl passa på att berätta att det ändå inte hjälper. Igår fick jag somna med sprängade huvudvärk, inte ens Roast på Berns var roligt igår kväll.
Så jag låg hemma i min underbara säng. Spelade tv-spel och såg på Ellen. Men det funkar det också. Grejen är den att jag orkar inte röra på mig, det gör ont i hela kroppen. Men jag är för rastlös för att ligga still och sova är det inte tala om. Så tv-spelet var min räddning igår.

Fick även provsvaren igår. Eller fick och fick. Vi fick ringa efter dom eftersom vårdcentralen är så satans seg. Var ju och tog lite järnprover förra fredagen för att mina föräldrar misstänker att jag har järnbrist (vilket inte skulle vara något konstigt eftersom mamma, mormor och moster har/har haft).
I alla fall. Hb visade sig vara bra, men det finns tydligen "järn depåer" som det kan krisa sig i för min del. Och när det blir dåligt så sjuker hb också. Jag har runt 9 i dessa depåer, och det är rekomenderat att ligga över 11. Så nu käkar jag läskiga järntabletter. KAPSLAR! Känns stora som hus i munnen men glider ner fint som tusan.



Herregud, nog om mig.
Var bara tvungen att skriva av mig lite. Och föresten, jag ska på Kent i feburari, i Stockholm med dom finaste <3
Postat av: Clara

hur underbart kommer inte kent bli lixom?

2009-10-13 - 21:04:33
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: jag tror du vet vem jag är ;)

omg, lider med dig med kapslarna ._. jag kör på mina små riskorn när jag blir sjuk :D



p.s om du inte vet vem jag är så är halsprov ett av mina hat i livet!!

2009-10-15 - 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0