Höstmys

2009-10-15 - 18:02:33
Helt galet mycket intressanta cd releaser i höst.

*För någon vecka sen släpptes Lars Winnerbäcks skiva Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen
*I måndags släpptes Kents singel Töntarna
*Igår släppte Markus Krungegård sina två album Lev som en gris dö som en hund och Prinsen av Peking
*Igår släppte Melissa Horn sitt andra album säg ingenting till mig
*I november kommer Kents skiva Röd



Jag har letat som en galning efter Kents singel, men den finns inte i Karlstad! Det enda stället som jag kan komma på som har skivor är Åhléns, och där har jag inte hittat den än.
I morse var jag i alla fall in där och köpte Melissa Horn och en av Krunegård skivorna, Prinsen av Peking.


Musik kärlek.
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-20 - 19:28:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0