Innebandy-torsdag

2009-10-29 - 18:43:08
Hej alla.

Dagen har betsått av innebandy för ovanlighetens skull. Har befunnit mig i Allianshallen i Uppsala nästan hela eftermiddagen. Kollade på min brors matcher i en turnering som heter UNT-cupen. Såg två matcher, en mot Frösunda (?) och en mot Sirius, dom vann bägge matcherna. Så på lördag spelar dom semifinal, som jag tyvärr missar eftersom jag åker hem då.
Första gången på länge som jag kollar på deras innebandy, haha, Simon drog till och med på sig en utvisning.. Det är min bror det! Själv blir jag jätteprovocerad på spelare som filmar och slänger sig så jag bara vill gå ut på plan och klappa till dom så dom får ont på riktigt (hm, dom är 96:or...) och när domaren dömer åt helvette i en sport som jag inte ens kan reglerna i. Hahaha.

Ikväll är det hockey som gäller.
Och imorgon ska jag träffa Ida och Clara och massa mysigt folk!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0