Jag är uttråkad.

2009-10-27 - 20:24:00

Jag lyssnar på radiosporten och dricker te. Det är hockey på en tvkanal som vi inte har här (men som finns i huset jag bor i i Värmland, höhö) Färjestad-Frölunda... Gör ett halvhjärtat försök och lyssnar på matchen via radio, men det är ju så fruktansvärt tråkigt. Imorgon visas matchen i repris på en canal+ kanal som vi visst har, oavsett hur det går så kommer jag se reprisen. Lee Goren är även tillbaka i Färjestad, skulle va kul att se vilken form han är i, men INTE då. Jag får snällt vänta tills imorgon.


Imorgon vid lunch får jag lite främmat igen. Ida och Jakob (som jag vet hittils) kommer hit och äter lunch med mig. Eventuellt kommer Daniel också, ska bli trevligt.


Nu blev det periodpaus. TE-PÅFYLLNING, TACK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0