Länge sen jag hade ett normalt liv.....

2009-10-07 - 18:37:01
Men tja.
Idag är det onsdag - idag vänder det. Lilllördag och imorgon är det närmare helg än måndag! Torsdagar in my heart.

Idag har jag haft tre jävla språk, först spanskan, sen engelska och sen svenska. Och där emellan matte i 1 timme och 40 minuter. Onsdagar är värst, det har jag antagligen nämnt här ett x antal gånger. Men det kommer bli bättre framöver, för engelskalektionen som är sist på dagen (1 timme och 50 minuter) försvinner, så vi slutar efter matten (14.10). Underbart eller? JA!


Gårdagens eftermiddag/kväll spenderades hos underbara bäbis Theo, med hans pääron (min kusin Therese + hennes sambo). Han tittade på mig då, med stoooora ögon, när jag var där i lördags var det mest mellan varven när han råkade få upp en liten glipa mellan ögonlocken. Och han nös, typ fyra gånger på raken, och hade hicka. Åh, HAN ÄR EN RIKTIG POJKE (haha, taget ur pinocio). Men det börjar liksom gå upp för mig nu.



Åh, måste plugga lite matte nu tror jag, börja med procent ikväll.. Vi ska examinera (typ prov) på onsag och fredag nästa vecka, typ fyra kapitel.
Men först ska jag nog ner och ta mig en macka eller liknande, fortfarande 1½ timme kvar till middag för min del.
Ha de gött.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0