Löööördag

2009-10-24 - 09:43:25
Godmorgon folket. Ja, jag är uppe tidigt (om halv halv tio klassas som tidigt) efter att ha drömt en uppsjö med olika, otäcka, konstiga och mysiga drömmar. En liten blandning där alltså. Det har varit en sådan natt där man drömmer otroligt mycket olika saker.
Anledningen till att jag gick upp tidigt när jag ändå låg vaken var att jag ska försöka få tag på en sista minutenbiljett till Uppsala. Vilket inte går speciellt bra för min del, då jag har fått för mig att jag VILL åka X2000 eftersom jag har blivit alldeles för rastlös för att åka tåg i fyra timmar.

Låg och smsade en stund med "han" igår kväll, "han" som jag skrev om i förra inlägget. Haha.. Och blev terroriserad med sms från Maria och Bodil som ville veta allt ;).

Sitter och lyssnar på mitt älskade Spotify och funderar på att kanske jaga på dom lite här hemma så det blir frukost. Men jag antar att det är en lördag precis som alla andra lördagar då vi väntar på att Andreas ska vakna, vilket han aldrig gör och vi får välta honom ur sängen vid elva.




Men sånt är livet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0