Och jag har försökt att ge dej hela skulden, fast jag innerst inne vet att den är min

2009-10-24 - 23:17:09

Klockan är mycket i min värld. Tio över elva visar nu klockan på datorn och jag är trött som ett svin. Kan ju också vara för att jag slog upp ögonen strax efter åtta i morse och inte kunde sova mera. Men också för att när jag inte gör någonting, inte är ute på något eller pysslar med någonting annat så blir jag helt enkelt dötrött. Ostimulerad och trött. Men jag tror faktiskt att mina järntabletter har gett viss effekt, förhoppningsvis. Annars är det väl dropp eller sprutor som väntar för min del.

Kanske ska ta och lägga mig i min underbara säng och lyssna på min ännu mera underbara ipod musik. Och idag har vi storstädat hela övervåningen så det är skinande rent och vädrat och gött överallt. Kommer sova som en gud.


Hörs.



Jag älskar dig Melissa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0