Tisdag

2009-10-27 - 11:59:45
Vaknade vid sju av att jag hade helt jävla dyngont i huvudet, kunde verkligen inte sova. Så jag tog mitt täcke och la mig framför tvn istället, för att kanske få sova några timmar till. Well, det tog väl sin lilla tid, somnade om till Arn-Riket vid vägens slut och vaknade av eftertext-musiken (som va grymt fin).
Fortfarande helt körd i huvudet, känner bara för att sova. Vilket jag fan behöver eftersom jag inte somnade föräns halv ett igår.


Mer om igår. Jag åkte upp till centrum runt sju och mötte min gamle barndomsvän, vi hyrde en Wallander och köpte chips och åkte hem till mig. Hon åkte väl hem runt tolv, och redan då kände jag av huvudvärken. Men tänkte att det kanske bara va allt socker, massa cola och chips.. Hm..
Men icke. Idag kommer bli en såndär dag då jag bara kommer ligga ner. Har även dragit igång en film nu, så jag kan lägga mig i soffan och sova till den. Haha.. 


Hare gôtt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0