Värmland igen

2009-10-31 - 19:06:55
Är i Kil nu, kom hit för typ en timme sen, och då var det bara att lämna väskorna och sen dra till kyrkogården och tända ljus. Och nu vid sju kommer det hit lite folk och äter med oss.


Tågresan gick bra, men något som gick ännu bättre var semifinalen och finalen för min broders innebandy lag. Jag hann se semifinalen innan jag åkte, då vann dom med 5-4 efter förlägning. Finalen mot Storvreta missade jag tyvärr men Jennifer fick referera åt mig och det slutade med att dom vann hela cupen med 4-3. Helt otroligt roligt, men synd att jag missade det.

Det är paj idag igen.. Haha. Åt paj i onsdags, igår och så nu idag. Tur att det är så gôtt.
Ha en trevlig Alla-helgona kväll.. Tänkte att jag skulle slänga in en bild också men det får bli senare ikväll. NU ringer det på dörren också, förhoppningsvis inga halloweengubbar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0